Wie zijn wij

Oktober 2016…

Niels en Jeremy, twee jeugdvrienden op een doodnormale vrijdagavond informeel gesprek over werk. Beiden werkzaam in de bancaire sector en allebei dagelijks direct in contact met de klant. Die avond stelden we onszelf de volgende vraag:

Wat is nu eigenlijk 9+ klantbeleving?

Het is een reis geworden met veel inzichten, leermomenten, maar bovenal zijn we geïnspireerd geraakt. Met deze inspiratie zijn we vervolgens aan de slag gegaan. Dit heeft uiteindelijk geresulteerd in het oprichten van Trendsetters in Business.

Trendsetters in Business is ontstaan uit pure nieuwsgierigheid naar die ultieme 9+ klantbeleving. Wij geloven in creativiteit, vernieuwend zijn en afwijken van de bewandelde paden.


Samenwerken en delen, verbinden, mensen in hun kracht zetten, om met elkaar het gewenste resultaat te bereiken.


Ons eerste project betreft het opzetten van een unieke klantbelevingstraining, gedoopt onder de naam NPS Xperience.

Onze overtuiging is dat trainen niet alleen leerzaam dient te zijn, maar bovenal inspirerend en leuk!

Het motto is dan ook: Lach, Leer en Ervaar boven verwachting.