Sydney Brouwer

Keynote Spreker over Klantgerichtheid & Klantbeleving |
Auteur ‘Klantgericht Leiderschap’

Even voorstellen..
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving. Hij schreef het boek “Klantgericht Leiderschap” dat managers helpt bij het bouwen van een klantgerichte cultuur.

Legendarische klantbeleving
Sydney deed de afgelopen jaren onderzoek naar bedrijven waar het gaaf is om te werken en leuk is om van te kopen. Vandaag de dag inspireert hij organisaties om fans te maken van klanten en medewerkers. Naast zijn werk als spreker is Sydney host van de Over Klanten Gesproken podcast. Daarin gaat hij elke maand in gesprek met experts en bedrijven over het onderwerp customer experience. In zijn vrije tijd is Sydney ook veel te vinden op het podium. Zo speelt hij veel improvisatietheater en is hij niet vies af en toe het podium te beklimmen als (amateur) stand- up comedian.

Werkwijze
Sydney’s workshops staan bekend om de hoge energie, humor en interactie. Sydney brengt een hele grote zak anekdotes en voorbeelden uit de praktijk mee over hoe je wel of juist niet een legendarische klantbeleving creëert bij klanten. Iets om niet meer te vergeten.