Sydney Brouwer
Even voorstellen..
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving. Hij schreef het boek “Klantgericht Leiderschap” dat managers helpt bij het bouwen van een klantgerichte cultuur en bracht onlangs “Six Star Service” uit. Een must have wanneer je een onvergetelijke indruk wilt achterlaten bij jouw klanten. Sydney schrijft zoals hij ook zijn lezingen houdt, namelijk met veel enthousiasme en passie!
Legendarische klantbeleving
Sydney deed de afgelopen jaren onderzoek naar bedrijven waar het gaaf is om te werken en leuk is om van te kopen. Vandaag de dag inspireert hij organisaties om fans te maken van klanten en medewerkers. Fans krijg je niet zomaar, daar moet je effort in steken. Het leveren van geweldige service bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en woest enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is en daarom een extra ster verdient; een zesde ster. Dát is Six Star Service.
Werkwijze
Sydney’s workshops staan bekend om de hoge energie, humor en interactie. Sydney brengt een grote zak anekdotes en voorbeelden uit de praktijk mee over hoe je wel, of juist niet een legendarische klantbeleving creëert bij klanten. Een ervaring om niet meer te vergeten en door velen gezien als een cadeautje.
trainingen in klantbeleving
Ben je op zoek naar meer informatie over alle verschillende bedrijfstrainingen die wij aanbieden? Kijk dan eerst even op onze overzichtspagina.
Heb je nog andere vragen? Twijfel dan niet en neem contact met ons op!