NPS Xperience

Hoe kunt u uw klanten een 9+ klantbeleving geven als u dit zelf nog nooit hebt ervaren?

De NPS Xperience gaat u hierbij helpen!

Dit is dè inspiratietraining op het gebied van klantbeleving. Gedurende deze dag neemt u niet alleen deel aan onze training, maar bent u daarnaast ook gast van De Librije. Zoals het een goed gastheer betaamt, zal De Librije datgene doen waar zij dagelijks in uitblinken, namelijk u aan den lijve laten ondervinden wat 9+ klantbeleving precies inhoudt.

Ervaren trainers koppelen gedurende de dag theorie aan praktijk en zorgen dat u na afloop huiswaarts keert met kennis, nieuwe inzichten en frisse inspiratie.

Locatie:
De Librije, te Zwolle

Tijdsduur:
10:00 – 17:00

Geschikt voor:
20 – 30 deelnemers

Datum:
Klik hier

Deze unieke training is zodanig opgezet dat deze kan worden toegepast op elk niveau binnen een organisatie.

Door in een inspirerende omgeving te trainen en de elementen Theorie & Praktijk met elkaar te combineren, ontstaat er een verrassende synergie.

Quotes van deelnemers:


Een kijkje in de keuken nemen bij een bedrijf met zoveel passie en klantbeleving, daar leer je meer van dan 10x een theorie training!”

“Ik ben weer goed geprikkeld en ga met nieuwe energie mij bezig houden om elke dag 1 klant fan te maken! Ook kan ik hier mijn college’s weer in mee nemen. Dank je wel Trendsetters in Business!”

“Het is een hele mooie ervaring. Ik heb meerdere cursussen gevolgd , maar deze ervaring zou ik altijd vol trots blijven herinneren. Door de NPS Xperience ga je nadenken over hoe wij onze klanten eenzelfde gevoel kunt geven als de gasten van de Librije, echt top!”

“Het is uitstekend gelukt om het vakmanschap, de passie en bevlogenheid van de mensen bij De Librije op mij over te brengen. Heel inspirerend!”

“Ik heb het idee dat door de NPS Xperience er bij meerdere collega’s ogen zijn geopend”

“Zeer geïnspireerd door alle medewerkers van De Librije. Wat een enthousiasme en passie!”

“Ik ben ervan overtuigd dat ook met name medewerkers in beweging komen na het beleven van deze dag”

“Ik vind dat een ieder die te maken heeft met klanten door deze NPS Xperience heen zou moeten, en vooral ook directie en direct leidinggevende!”