NPS Xperience – De Librije

De NPS Xperience is dé inspiratietraining op het gebied van klantbeleving. Gedurende deze dag neem je niet alleen deel aan onze training, maar ben je daarnaast ook gast van De Librije. Zoals het een goed gastheer betaamt zal De Librije datgene doen waar zij dagelijks in uitblinken, namelijk jou aan den lijve laten ondervinden wat klantbeleving precies inhoudt. Onze trainer koppelt gedurende de dag theorie aan praktijk en zorgt dat je na afloop huiswaarts keert met kennis, nieuwe inzichten en frisse inspiratie.

Waarom de NPS Xperience bij De Librije?

Omdat deze unieke training zodanig is opgezet dat deze kan worden toegepast op elk niveau binnen een organisatie. Door in een inspirerende omgeving te trainen en de elementen Theorie & Praktijk met elkaar te combineren ontstaat er een verrassende synergie.

De NPS Xperience is een compleet verzorgde training met:

  • Masterclass en culinaire workshop
  • Locatie De Librije als inspirerende trainingsomgeving
  • Kennisdeling van De Librije op het gebied van gastbeleving
  • Nieuwe inzichten en bruikbare inspiratie die je zullen gaan helpen om jouw klant een excellente ervaring te bieden

Het thema is klantbeleving

Deel je onze passie voor klanten en ben je op zoek naar manieren om de customer experience van jouw klant te optimaliseren? Heb je altijd al met eigen ogen willen zien hoe je hierin kunt excelleren? Dan is de NPS Xperience iets voor jou!

Tijdens de NPS Xperience:

  • Ervaar je gastbeleving bij De Librije
  • Leer je hoe je klantbeleving op verschillende touchpoints inzichtelijk kunt maken
  • Krijg je handvatten om de customer experience van jouw klant te verbeteren
  • Maak je een plan om jouw eigen klantgerichtheid te verhogen

3 sterren restaurant De Librije als inspirerende locatie

Neem een kijkje achter de schermen van het met drie Michelin sterren bekroonde De Librije in Zwolle. Restaurant De Librije behoort al jaren tot de culinaire top van de wereld. Een restaurant waar alles in het teken staat van de perfecte gastbeleving.

Praktische informatie & kalender

Alle praktische informatie, zoals datum, tijdsduur, aantal deelnemers en kosten staan weergegeven op de pagina bedrijfstrainingen.

Inhoud dagprogramma:

De NPS Xperience is erop gericht om deelnemers bewust te maken van acties en gedragingen die leiden tot een onvergetelijke klantervaring. Door deelnemers in een andere omgeving te laten ervaren en de koppeling te maken met hun eigen werkzaamheden, worden zij gestimuleerd om buiten hun eigen kaders te denken.

Een deelnemer is na de NPS Xperience in staat om:

  • De begrippen inspiratie en klantbeleving te omschrijven
  • Verbeterpunten in zijn/haar klantbediening te benoemen
  • Het verschil te maken en van klanten uiteindelijk fans te maken

Tijdens de NPS Xperience gaat het, naast klantbeleving, ook over passie en groei. Iedere dag 1% beter, bewust zijn van de kleine dingen die het doen.

 

Inmiddels trek gekregen?

Aan tafel!

Het menu

High Performance * 90 min

~ Warm welkom ~
als aperitief

~ De wereld van De Librije ~
overgoten met een mooie Vinaigrette van handvatten en voorbeelden uit de praktijk

CREATIVITEIT * 180 MIN

~ Zintuigen prikkelen Librije’s Atelier ~
unieke en creatieve ingrediënten door samenwerking gegaard

Bewustwording * 90 min

~ Masterclass klantbeleving ~
stoofpotje van klantsignalen, inzichten en structuur

~ Borging ~
op een bedje van inspiratie, opgedane ideeën en frisse energie

*) Alle gerechten worden geserveerd met zorgvuldig geplande ‘WoW’ momenten

Impressie

Bekijk video’s en foto’s om een sfeer impressie te krijgen:

Aanmelden

Er zijn geen speciale vereiste, maar het kan zijn dat je een bedrijfstraining via het opleidingsbudget van je werkgever wilt bekostigen. Op onze aanmeldpagina staat alle informatie die je nodig hebt om te kunnen deelnemen.

Wanneer jouw aanvraag door jouw werkgever is goedgekeurd en wij hiervan een bevestiging hebben ontvangen, zul je van ons een officiële uitnodiging ontvangen om de betreffende bedrijfstraining bij te wonen.

Mocht je toch nog vragen hebben over onze werkwijze of de aanmeldprocedure, neem dan contact met ons op.