NPS Xperience – Porsche
Luister naar het bijzondere verhaal van eigenaar Mark Wegh en laat je inspireren door zijn kijk op klantbeleving.
Waarom de NPS Xperience bij Porsche?
Omdat deze unieke training zodanig is opgezet dat deze kan worden toegepast op elk niveau binnen een organisatie. Door in een inspirerende omgeving te trainen en de elementen Theorie & Praktijk met elkaar te combineren ontstaat er een verrassende synergie.
De NPS Xperience is een compleet verzorgde training met:
- Masterclass klantbeleving
- Locatie Porsche Centrum Gelderland als inspirerende trainingsomgeving
- Het inspirerende verhaal van eigenaar Mark Wegh over Customer Service
- Nieuwe inzichten en bruikbare inspiratie die je zullen gaan helpen om jouw klant een excellente ervaring te bieden
Het thema is klantbeleving
Deel je onze passie voor klanten en ben je op zoek naar manieren om de customer experience van jouw klant te optimaliseren? Heb je altijd al met eigen ogen willen zien hoe je hierin kunt excelleren? Dan is de NPS Xperience iets voor jou!
Tijdens de NPS Xperience:
- Leer je meer over de uitmuntende Customer Service van Porsche Centrum Gelderland
- Leer je hoe je klantbeleving op verschillende touchpoints inzichtelijk kunt maken
- Krijg je handvatten om de customer experience van jouw klant te verbeteren
- Maak je een plan om jouw eigen klantgerichtheid te verhogen
Porsche centrum Gelderland als inspirerende locatie
Trainen met panoramisch uitzicht over een showroom vol met exclusieve Porsche modellen, met op de achtergrond ’s werelds eerste Porsche Classic Center. Het Classic Center opende in 2015 haar deuren en biedt onderdak aan klassieke exemplaren met ieder een eigen verhaal. Een walhalla voor de echte liefhebber.
Praktische informatie & kalender
Alle praktische informatie, zoals datum, tijdsduur, aantal deelnemers en kosten staan weergegeven op de pagina bedrijfstrainingen.
Inhoud dagprogramma:
De NPS Xperience is erop gericht om deelnemers bewust te maken van acties en gedragingen die leiden tot een onvergetelijke klantervaring. Door deelnemers in een andere omgeving te laten ervaren en de koppeling te maken met hun eigen werkzaamheden, worden zij gestimuleerd om buiten hun eigen kaders te denken.
Een deelnemer is na de NPS Xperience in staat om:
- De begrippen inspiratie en klantbeleving te omschrijven
- Verbeterpunten in zijn/haar klantbediening te benoemen
- Het verschil te maken en van klanten uiteindelijk fans te maken
Tijdens de NPS Xperience gaat het, naast klantbeleving, ook over passie en groei. Iedere dag 1% beter, bewust zijn van de kleine dingen die het doen.
Gordel om?
Vol gas naar ultieme klantbeleving!
Impressie
Bekijk video’s en foto’s om een sfeer impressie te krijgen:
Aanmelden
Er zijn geen speciale vereiste, maar het kan zijn dat je een bedrijfstraining via het opleidingsbudget van je werkgever wilt bekostigen. Op onze aanmeldpagina staat alle informatie die je nodig hebt om te kunnen deelnemen.
Wanneer jouw aanvraag door jouw werkgever is goedgekeurd en wij hiervan een bevestiging hebben ontvangen, zul je van ons een officiële uitnodiging ontvangen om de betreffende bedrijfstraining bij te wonen.
Mocht je toch nog vragen hebben over onze werkwijze of de aanmeldprocedure, neem dan contact met ons op.