Bedrijfstrainingen

Bedrijfstrainingen zijn er om mensen nieuwe kennis bij te brengen, inzichten te verschaffen en bruikbare vaardigheden aan te leren. Zo ontwikkel je belangrijke competenties die je kunnen helpen in zowel je privéleven als je carrière.

Waarom een unieke bedrijfstraining bij ons?

Naast een krachtige inhoud weten we dat er meer nodig is om een training te laten slagen. Het begint uiteraard met oprechte interesse in een bepaald onderwerp, maar het is uiteindelijk de beleving die onze trainingen compleet maakt. Trendsetters in Business biedt bedrijfstrainingen aan waarbij echt aan alles is gedacht. Van inspirerende locaties tot aan motiverende sprekers. Een trainingsdag bestaat dan ook uit meerdere elementen. Wat je onder andere kunt verwachten zijn:

  • Vakbekwame trainers
  • Inspirerende locaties
  • Leerzame rondleidingen
  • Praktische workshops en Masterclasses
  • Lunch en tussendoortjes
  • Zorgvuldig geplande WoW-momenten

Hoe dan ook blijft je aandacht er de hele dag bij. Het wordt een beleving op maat die je niet snel zult vergeten!

Thema’s en trainers

Het thema klantbeleving staat in al onze bedrijfstrainingen centraal. De trainers die we hier voor inzetten zijn dan ook echte vakspecialisten als het gaat om klantbeleving en klantgerichtheid. Zo vertellen zij je aan de hand van tips en trucs hoe je als individu het verschil kan maken. 
Op de trainingslocatie spreek je ook de ondernemer en zijn of haar medewerkers. Door te horen, zelf te zien en te ervaren hoe het er in de praktijk aan toe gaat, maken we je enthousiast. Uiteindelijk kun je al deze nieuwe inzichten gaan toepassen in jouw werkomgeving.

Overzicht bedrijfstrainingen

Op deze pagina staat een overzicht van al onze bedrijfstrainingen. Bekijk de locatie, datum, tijdsduur en tarieven van een specifieke training. Uitgebreide informatie over de specifieke trainingen vind je op de bijbehorende trainingpagina’s. Wil je weten hoe je je kunt inschrijven? Ga dan naar onze aanmeldpagina.

Bedrijfstrainingen

NPS Xperience

bij De Librije

Dit is dè inspiratietraining op het gebied van klantbeleving. Gedurende deze dag neem je niet alleen deel aan onze training, maar ben je daarnaast ook gast van De Librije. Zoals het een goed gastheer betaamt, zal De Librije datgene doen waar zij dagelijks in uitblinken, namelijk jou aan den lijve laten ondervinden wat klantbeleving precies inhoudt.

Ervaren trainers koppelen gedurende de dag theorie aan praktijk en zorgen dat je na afloop huiswaarts keert met kennis, nieuwe inzichten en frisse inspiratie.

Thema:
Klantbeleving

Locatie:
De Librije, te Zwolle

Datums:
Woensdag 28 oktober
Woensdag 25 november

Tijdsduur:
10:00 – 17:00

Geschikt voor:
20 – 30 deelnemers
(*ivm de RIVM richtlijnen omtrent Corona maximaal 12 deelnemers)

Kosten:
€ 525,- per deelnemer (excl. BTW)
€ 635,- per deelnemer (incl. BTW)

Lees meer over deze training >>

Bedrijfstraining Klantbeleving bij Porsche

NPS Xperience

bij Porsche

Wat maakt Porsche Centrum Gelderland tot een van de grootste Porsche dealers van de Benelux en de best verkopende Porsche dealer van Nederland? Het geheim hierachter schuilt grotendeels in de uitmuntende Customer Service die zij klanten bieden.

Luister naar het bijzondere verhaal van eigenaar Mark Wegh en laat je inspireren door zijn kijk op klantbeleving.

Thema:
Klantbeleving

Locatie:
Porsche Centrum Gelderland, te Heteren

Datums:
Dinsdag 17 november
Woensdag 9 december

Tijdsduur:
10:00 – 17:00

Geschikt voor:
20 – 30 deelnemers
(*ivm de RIVM richtlijnen omtrent Corona maximaal 15 deelnemers)

Kosten:
€ 500,- per deelnemer (excl. BTW)
€ 605,- per deelnemer (incl. BTW)

Lees meer over deze training >>

Bedrijfstraining Klantbeleving bij Porsche

Werkwijze

Er zijn geen speciale vereiste, maar het kan zijn dat je een bedrijfstraining via het opleidingsbudget van je werkgever wilt bekostigen. Op onze aanmeldpagina staat alle informatie die je nodig hebt om te kunnen deelnemen.

Wanneer jouw aanvraag door jouw werkgever is goedgekeurd en wij hiervan een bevestiging hebben ontvangen, zul je van ons een officiële uitnodiging ontvangen om de betreffende bedrijfstraining bij te wonen.

Mocht je toch nog vragen hebben over de werkwijze of aanmeldprocedure, neem dan contact met ons op.